31 august 2006

Oare pot?

De ceva timp incoace ma tot chinui sa invat ceva tehnici de fotografie. Rezultatul cam lasa de dorit. Pozele nu cred ca sunt mult mai bune decat cele pe care le faceam inainte. Tot ce am reusit pana acum sa fac este sa nu mai fotografiez tot ce vad. Acum fac mai putine poze (desi cred ca aici exista voci care vor spune ca tot sunt prea multe) dar asta nu inseamna ca sunt mai bune.
Mi-am zis initial: invat tehnici de compozitie. Asa ca m-am apucat sa citesc ce am gasit in domeniu. Si am citit tutoriale, si am citit comentarii la diverse poze pe diverse forumuri, si m-am inscris la un curs prin mail... credeti ca m-a ajutat? poate ca da si eu nu imi dau seama. Ceea ce imi dau insa seama este ca intotdeauna voi fi nemultumita de pozele mele. De ce sunt nemultumita? Nici eu nu stiu. Poate ca nu au sclipire, poate ca nu redau ceea ce am simtit eu cand le-am facut, poate ca doar sunt eu prea exigenta. Sunt doar poze de vacanta si pentru niste poze de vacanta arata acceptabil, doar ca... as vrea sa pot mai mult. Mai incerc, mai studiez, mai experimentez, poate pozele mele de vacanta se vor mai imbunatati cu timpul.
Am gasit primele poze facute cu aparatul meu. Una chiar imi place: numarul e 151 dar tinand seama ca fotografiam tot ce misca pentru a vedea cum merge jucaria cred ca se poate zice ca este una dintre primele poze. Inca nu stiam sa stau nemiscata cand fac poze, inca nu aflasem ca exista ceva numit regula treimilor, inca nu stiam nimic despre fotografie. Acum stiu. Si ce daca?

Niciun comentariu: