21 august 2006

Caprele fac poze

In weekend am dat o fuga pe la munte pentru a scapa de caldura groaznica din Bucuresti. Sambata am facut o tura pe Braul Rosu. Pozele cu peisaje vor veni in episodul viitor, acum am altele mai spectaculoase.

Ne-am retras un pic din poteca pentru a manca ceva, cand au aparut o capra neagra cu iedutul dupa ea. Initial erau departe asa ca i-am admirat incercand cateva poze cu zoom maxim (pe alea nu le pun aici). Apoi s-au apropiat. Se pare ca doreau niste poze asa ca m-am conformat rapid. Din pacate eu eram emotionata, ele agitate... asa ca pozele nu sunt tocmai artistice. Here goes:

Mama, mama, cine sunt aia?


Oare ne fac poze?


Hai mai aproape!






Uite, ce coada am!


Tu poti sa te uiti in jos?




Oricat de curios ai fi, stai aici ca nu stii cand devin oamenii periculosi...


Cand au considerat ca am facut destule poze, capra a fornait amenintator. Am inteles aluzia: eram la ele acasa si nu mai eram bineveniti. Asa ca ne-am strans lucrurile si ne-am vazut de drum lasand caprele sa isi vada de treburile lor si sperand ca ne vom mai intalni.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Suuper tare. N-am avut niciodata ocazia sa fac poze la caprioare. Intotdeauna m-au luat prin surprindere si nu am apucat sa le fac poze.

Laura Florea spunea...

Ma bucur ca ti-au placut pozele cu capre negre... pentru a avea ocazia sa le vezi de aproape si sa apuci sa le si fotografiezi, secretul este sa nu faci galagie.

Bafta!
Laura