15 august 2006

Costinesti

Am fost anul asta si la mare.
Impresiile mele? Groaznic! Nu mai merg la mare in varf de sezon!!! Aglomeratie pe plaja... in apa... in sat... pe terase... De caldura nu mai zic nimic. De acum incolo imi voi sustine mai vehement punctul de vedere: la mare se merge in septembrie.

Altceva? Pai... se vad urmele inundatiilor. Nu ma refer aici numai la podul si la 'zona de agrement' care au rasarit peste iarna, ci si la lipsa vegetatiei din jurul lacului si la multitudinea de turisti care se inghesuie sa faca poza cu obeliscul care a fost daramat anul trecut. Oare de ce vor toti brusc poza acolo? Cu ce e mai special decat anul trecut? Ma depaseste...

Cam asta e ce am reusit sa prind departe de aglomeratie...

Si daca tot am carat aparatul dupa mine la mare (ceea ce este o premiera!), am incercat si cateva poze cu un rasarit.

Personajul principal


Mult cautata (sau nu) carare de lumina



Acelasi rasarit un pic mai tarziu

Un comentariu:

Anonim spunea...

wow... superbe poze, laura :)