01 septembrie 2006

Timpul

Imi tot suna in cap citatul "timpul nu mai avea rabdare". (Cum de unde e citatul? Din Morometii.) De ce? Pentru ca simt ca timpul trece prea repede sau mai bine zis ca trece pe langa mine. De exemplu: imi dau seama acum ca a trecut vara. Chestia asta e pe de-o parte buna: inseamna ca nu mai fierb in suc propriu de fiecare zi, ca am ajuns la temperaturi suportabile (de asta mi-am dat seama ieri cand, in sandale fiind, mi-a fost un picut racoare). Pe de cealalta parte insa am facut un mic inventar de vara si a iesit cam asa: Paris... o zi in Bucegi, o zi in Crai, 4 zile la mare, un wk in Sibiu si 2 zile in Brasov... cred ca nu am uitat nimic. Cam putin... parerea mea.
Ehhh... asta este... lasa ca se apropie toamna si odata cu ea saptamana obisnuita in munti. Nu ne-am hotarat inca ce munti vor fi anul asta dar pana atunci ne uitam in urma la cum a fost toamna trecuta in Rodna, intarim un pic mai mult culorile ca sa simtim mai aprig dorinta de a lua rucsacul in spate si a fugi de lume, si visam cu ochii deschisi... visam colorat...







2 comentarii:

Anonim spunea...

unde ai fost pana la urma in munti?

Laura Florea spunea...

In Fagaras... dar cam scurt... :(