09 august 2006

Sibiu, Capitala Culturala Europeana 2007

Am aflat de curand ca Sibiul va fi Capitala Culturala Europeana in 2007. Am zis: "wow! ce bine ca un oras de pe la noi, despre care auzisem ca este frumos si interesant, a fost recunoscut si de altii de prin locuri mai indepartate". Apoi am fost in Sibiu si... totul era in renovare si am zis: 'bravo, domle! sa fie pregatit pentru turistii care vor veni la anul'.

Chiar si in renovare centrul Sibiului mi-a placut... dar ce ne facem cu oamenii? Capitala culturala presupune oameni civilizati, nu? Ehh... la asta mai avem de invatat... nu cred ca turistii vor fi prea incantati cand se vor trezi fara loc la hotel (desi aveau rezervare) sau fara benzina in rezervor (desi au platit parcarea). Noi asa am patit anul asta si nu am fost deloc incantati. Sa speram ca am fost ghinionisti si la anul Sibiul nu se va face de ras.


Sibiule, suntem cu ochii pe tine!

Niciun comentariu: