22 octombrie 2008

De asta vara

Cateva poze din orasele pe care le-am vazut vara asta.

Cluj - nu va lasati speriati de blocajul de pe Feleac. Clujul merita vazut.

Catedrala Ortodoxa si statuia lui Avram Iancu



Teatrul National



Mi-au placut in special stradutele pietonale din centru.



:)




Targu Mures - a doua oara aici dar la fel de incantata.

Bulevardul central si Catedrala Ortodoxa



Consiliul Orasenesc



Nu pot sa nu fac reclama bibliotecii Teleki-Bolyai. E uimitoare ideea ca o biblioteca inca publica are carti unicat pe care oricine are voie sa le consulte.



Eu nici nu am avut curajul sa ating cartile de aici. Sunt comori prea importante pentru a fi irosite.




Timisoara - incredibil cate parcuri si spatii verzi are acest oras.

Catedrala Mitropolitana



Piata Unirii



Cladirile din centru sunt frumoase, chiar daca nu sunt recent renovate.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fotografia a 2a, cu Teatrul National din Cluj, e facuta dintr-un unghi ciudat. Pare stramba din toate partile...
Ce nori frumosi ai prins in Tg Mures! Foarte fain. :)

Laura Florea spunea...

Mersi! :)

Fotografia a doua e facuta un pic din lateral. Din cate imi amintesc daca incercam sa stau chiar in fata prindeam un stalp de toata frumusetea.