20 octombrie 2008

Culori de toamna

Pentru relaxare ni s-a propus sambata o plimbare mica prin muntii Baiului. Am acceptat bucurosi propunerea si la ora 6 eram in tren. Am coborat in Valea Larga de unde am inceput sa urcam pe Valea lui Bogdan/Fruntea lui Vasai. Un pic de urcus pieptis si am iesit deasupra padurii unde ne astepta o priveliste de toata frumusetea. Toamna si-a intrat pe deplin in drepturi iar culorile naturii sunt superbe.



Cand am trecut de Vf. Razoare au inceput sa iasa si Bucegii din nori.



Vremea era mult prea buna de plimbare asa ca am renuntat la ideea de a prinde personalul si ne-am continuat drumul spre Baiul Mare...



unde am facut pauza de masa si de admirat privelistea...



si evident de facut poze la tot ce era in jur



Ne-am hotarat cu greu sa coboram (noroc cu vantul care era cam rece).



Dar si coborarea a fost printr-o padure superba.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hehe. Ce clari sunt Bucegii deasupra norilor! Parca te invita...
A 4a si a 5a imi plac mult. :D Totusi, nu reusesc sa ma hotarasc daca a 4a imi place mai mult cum e aici sau cu vignetare, cum ai pus pe flickr :-?

Laura Florea spunea...

Mersi din nou!

Nici eu nu stiu care varianta imi place mai mult si parerile in aceasta privinta sunt impartite.