13 februarie 2007

Turismul modern

Weekendul asta mi s-a reamintit ca nu ar trebui sa plec fara aparatul de fotografiat chiar daca ma duc intr-un loc pe care l-am vazut de 1000 de ori si in care probabil nu o sa fac nici o poza.

Sa va povestesc. Eram in Cheile Dambovicioarei, injuram drumul asfaltat si visam la vremurile cand NU era plin de pensiuni si erau mult mai putini 'turisti' si mult mai putine gunoaie... si bineinteles injuram 'turistii' care trec pe langa tine in viteza (chiar daca drumul e plin de gropi si de balti) si eventual claxonand ca ai tupeu sa mergi pe strada si nu prin rau. Ghinionul nostru a fost ca era ultima zi de vacanta si duminica si deci numarul acestor idioti era mai mare decat de obicei. Si totusi am avut o mare surpriza. Pe unul din versanti am vazut o capra neagra. Nu, nu deliram. Stiam ca iarna caprele coboara destul de jos, le mai vazusem si alta data deasupra Cheilor Dambovicioarei, dar nu ma asteptam sa le vad cu atatea masini in jur. Acum ma intelegeti de ce imi pare rau ca nu aveam aparatul foto la mine. Ar fi fost ceva inedit: o masina in prim-plan si o capra neagra in fundal... si netrucat. Dar Kodakul era acasa asa ca nu am nici o dovada.

Pun totusi 2 poze, fara legatura cu subiectul, facute in aceeasi zi pe drumul de intoarcere catre Bucuresti.


Asta e cu dedicatie speciala pentru unii (stiu ei cine) carora le plac pozele cu mult cer.

Niciun comentariu: