03 iunie 2009

Indignata :(

Ati avut vreodata curiozitatea sa cautati pe unde au mai ajuns pozele voastre pe Internet? Eu am avut. Mare greseala! Pentru ca le-am gasit folosite fara permisiunea mea. Intr-un loc pastrasera poza asa cum era, in alt loc taiasera zona in care era scris numele meu. Si intr-un caz si in altul tot furt se cheama :(

Ma intreb fotografii profesionisti cum rezista cand totul se fura cu nerusinare.

O sa ajung in curand sa postez poze asa (sau poate sa nu le mai postez deloc):

7 comentarii:

ovidiu lazar spunea...

superbe fotografiile tale ,spor in continuare :)

Laura Florea spunea...

Multumesc! :)

ala_negru spunea...

La un moment dat cei de la BitDefender (cred ca ei erau, nu sunt sigur) erau ingrijorati ca ativirusu lor nu fusese piratat!

Putem vedea si partea plina a paharului!

Dia spunea...

Imi spui te rog cu ce program/site ai cautat pozele piratate?

Multumesc pentru raspuns!

Laura Florea spunea...

Nu le-am cautat cu un program anume. Cautam ceva cu Google (Images) si am dat intamplator peste o poza de-a mea. Apoi am gasit altele, in acelasi mod.

Dragos Botezat spunea...

pot picta dupa pozele tale?
merci

Laura Florea spunea...

Da, chiar as fi curioasa sa vad rezultatul :)