04 ianuarie 2008

Poveste de iarna

A mai trecut un an... nu ma apuc acum sa-i fac retrospectiva ca nu am chef. Inca sunt sub influenta ultimelor zile ale lui 2007 si primelor zile ale lui 2008. Un sfarsit frumos, un inceput si mai frumos.

Vacanta de revelion am petrecut-o tot in Fagaras. De data aceasta la cabana Negoiu. Am mai facut acolo revelionul acum trei ani deci nu ma asteptam la nimic nou. Si totusi natura reuseste mereu sa fie diferita si sa ma uimeasca. :)

Anul asta am putut urca spre varful Serbotii. Zapada era mare, dar erau facute urme si nu am avut probleme.



A meritat efortul... privelistea a fost superba. "Se vede sau nu varful Negoiu? Sau e doar Negoiu mic?" Am auzit din nou discutiile astea si inca nu s-a gasit raspuns deci trebuie sa ne mai intoarcem si alta data.



Am vazut din nou cascada Serbota... era complet inghetata de data asta. Prilej pentru unii mai aventurosi sa faca catarari pe gheata si pentru altii sa admire.



Am facut zeci de poze in jurul cabanei.



Prea se vedea frumos...







Noul an a inceput ca peste tot cu zapada din belsug... totul a devenit si mai alb (nu credeam ca se poate).



2008 a inceput frumos... sper sa continue si mai frumos.
LA MULTI ANI!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ala_negru protesteaza. exista poza cu el in care se dovedeste inca o data ca e negru. Dovezile trebuie aratate.