08 ianuarie 2007

Revelion in Fagaras

Ufff... s-a terminat vacanta. A fost cam scurta, nu? Dar a meritat. Am facut revelionul la Barcaciu. Dupa ce am trecut de primele impresii (mai bune sau mai proaste) legate de grup, cabana si stratul de zapada, am reusit sa ne si relaxam. Acum cand ma uit in urma a fost chiar frumos. Bine, e greu sa nu fie frumos cand muntele te primeste cu o mare de nori... sau cum zicea Alex: 'un ocean'.




Din fericire si vremea a tinut cu noi si am putut sa urcam un pic desi nu aveam tocmai echipament de iarna. Totusi ce ziceti de 'veverita' asta? Stie sa faca scari, nu?


Si am putut sa facem si cateva poze de sus.
Spre Negoiu


Spre Avrig


Eu nu am facut poze insa in noaptea de revelion... poate vi le arata Dragos pe ale lui. Dar va pot povesti despre artificiile din Sibiu, despre pastravul si gratarul delicios pe care le-am mancat, despre concursul de ingerasi in zapada... si despre cat de bine e sa incepi un an nou sus in munti razand impreuna cu prietenii. O sa il continuam la fel de bine cum l-am si inceput.
LA MULTI ANI!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dupa cum aminteam si in alte ocazii trebuie sa fie cineva mic si negru care sa arunce cu noroi in lucrurile frumoase. Si ca de obicei ala sunt eu. Deci ce a fost naspa, execrabil, odios, de nesuportat in vacanta asta. Primul lucru am fost eu si prietenii mei la inceput; pana ne-am dumirit ca am ajuns la munte. Apoi au fost alti de pe acolo. Iar la sfarsit a fost finalul cu plecatul acasa. In continuare a fost mesajul de la ... stiti voi de unde; spunea acolo "sa trageti apa dupa"; ba frate eu am pierdut 30 de minute cautand apa in toate partile. Nu am gasit-o. Probabil era sub zapada. Si probabil apa se trage odata cu avalansa de 1 martie (mesaj pentru doritori de aer conditionat in camere)
Ce a mai fot nasol... Evident Coana Mariana. Nu putea si ea sa faca mancare mai proasta sa nu trebuiasca sa o mananc pe toate si apoi sa stau ca sarpele Boa. Si tot la fel de evident nea Petre. Ca putea sa nu imi dea o sticla de vin de Revelion. Ce? un paharel indoit cu apa nu era destul? Si apoi putea sa ma lase in pace si sa nu imi spuna povesti despre munte. Ce eu m-am dus in Fagaras sa stiu unde e lacul Avrig? Sau ce, eu nu am voie sa ma duc pe culoarul de Avalansa? Ce sa zic...

Firebloom spunea...

Care veveritza? Unde veveritza? Nu recunosc nimic:P sa fie clar!!:))
Si ca sa revin la o discutie avuta mai de mult..nu ai nici o dovada ca este o veveritza. Nu se vede fatza in poza.. ce dovada ai k e veveritza?:D
In ceea ce priveste concursul de ingerasi.. yah.. that was a brilliant idea.. inca mai sunt racita.. snif snif.