19 iulie 2006

Concert

Weekendul trecut am fost la un festival in Sibiu. Momentul culminant al festivalului a fost concertul din Piata Mare. Am facut si cateva poze, care mai de care mai miscate. A fost primul concert mai mare la care am fotografiat si nu cred ca mai fac vreodata aceasta greseala. Poze la fel de proaste ca ale mele gasesc cu duiumul dupa fiecare concert...

Altar - dupa parerea mea au sunat foarte bine.


Silentium - sa dau vina pe sunetist?


Luna Amara - ca de obicei... de nota 10








Amorphis - WOW!!!






Sora-mea nu scapa nici o ocazie :)


Him






4 comentarii:

Anonim spunea...

:)) believe it or not dar nu-mi doresc sa ajung vedeta blogului tau... si da, prea complicat sa faci si poze si headbang la un concert.

Anonim spunea...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Laura Florea spunea...

Luci, sa inteleg ca trebuia sa pun comentariu la poza ceva de genul: 'solistul de la Amorphis a cerut insistent sa faca poza cu vedeta'?